Booking
9.0Na základe
576 hodnotení
9.3Výnimočná čistota
Spišská Nová Ves, 03. August 2019

Časté otázky

Odkedy je možné ubytovať sa?
Ubytovať sa je možné v deň príchodu po 14:00 hod. V niektorých prípadoch je možné ubytovať sa skôr (skorý check-in), poplatok za túto službu je 25 Eur. Možnosť skorého príchodu je potrebné overiť na recepcii hotela, príp. vyplniť pri online rezervácii.

Dokedy je potrebné odubytovať sa?
Odubytovať sa je potrebné do 11:00 hod. v deň odchodu. V niektorých prípadoch je možné odubytovať sa neskôr (neskorý check-out), poplatok za túto službu je 25 Eur. Možnosť neskorého odchodu je potrebné overiť na recepcii hotela, príp. vyplniť pri online rezervácii.

Aké sú možnosti parkovania? Je zdarma?
Hoteloví hostia vrátane návštevníkov hotelovej reštaurácie a wellness majú k dispozícii bezplatné parkovanie pred hotelom alebo v areáli hotela, ktoré je monitorované kamerovým systémom. Hostia nevyužívajúci služby hotela platia parkovné podľa platného cenníka. Ubytovaní hostia môžu využiť aj možnosť parkovania v uzavretej garáži za poplatok 5,00 Eur/deň.

Môžem si pri objednávke určiť umiestnenie izby?
Hotelový personál urobí maximum, aby všetkým požiadavkám vyhovel. Nemôžeme však zaručiť splnenie všetkých požiadaviek, pretože to závisí od dostupnosti.

Aké doklady potrebujem predložiť pri nástupe na pobyt?
Pri príchode do hotela je potrebné preukázať sa platným občianskym preukazom alebo pasom. Pri prvom nástupe na pobyt je potrebné vyplniť aj Súhlas so spracovaním osobných údajov, zahraniční hostia vypĺňajú naviac pri každom pobyte Hlásenie o pobyte cudzincov.

Akým spôsobom a kedy je potrebné uhradiť pobyt?
Pobyt je možné uhradiť v hotovosti, platobnou kartou, darčekovým poukazom (voucherom) alebo prostredníctvom platobnej brány (PayPal). Pri platbe pobytu vopred (vystavení zálohovej faktúry) je možné pobyt uhradiť aj prevodom z bankového účtu. Ak nebol pobyt uhradený vopred, je potrebné ho uhradiť pri nástupe na pobyt, najneskôr však pri odchode z hotela (check-out). Pri využití tejto možnosti vyžadujeme garanciu platby formou predautorizácie platobnej karty alebo poskytnutím údajov platobnej karty.

Aké platobné karty sú akceptované?
Akceptujeme platbu kartami Visa, Mastercard, Maestro. Neakceptujeme platobné karty American Expres.

Je možné sa v hoteli ubytovať so psom?
V hoteli je možné ubytovať sa so psom, príp. iným domácim miláčikom za poplatok 10 Eur/noc. 

V akej vzdialenosti od hotela sa nachádza autobusová a vlaková stanica?
Na vlakovú a autobusovú stanicu sa dostanete pešou chôdzou za cca 5 min.

V akom čase je možné využiť wellness služby hotela? Sú do wellness potrebné plavky?
Wellness  máme otvorené denne v čase od 14:00-22:00 hod.. Počas letných mesiacov (júl, august) je wellness otvorené v čase od 17:00-22:00 hod. Pre zahalenie je možné využiť plachtu alebo jednorazové spodné prádlo, ktoré je k dispozícii návštevníkom wellness. Používanie plaviek vo wellness je zakázané pretože plavky sú vyrobené zo syntetického materiálu a pri vyšších teplotách sa z nich uvoľňujú škodlivé látky, ktoré nepriaznivo pôsobia na zdravie človeka.

Môžu wellness využívať aj hostia, ktorí nie sú ubytovaní v hoteli?
Áno, wellness centrum je sprístupnené aj pre neubytovaných hostí.

Je súčasťou wellness aj plavecký bazén?
Plavecký bazén nie je súčasťou wellness, hostia majú vo wellness k dispozícii 5 druhov sáun, ochladzovací bazén, vírivku, masážne sprchy, vyhrievané ležadlá, oddychovú miestnosť.

V akom čase je otvorená hotelová reštaurácia? V akom čase sa podávajú raňajky pre hotelových hostí?
Reštaurácia je otvorená cez týždeň od 6:30 do 22:00 hod., cez víkend od 7:30 do 22:00 hod. Čas podávania raňajok je 6:30 - 10:00 hod. počas týždňa, resp. 7:30 - 10:00 hod.cez víkend. 

Je možné v prípade skorého odchodu pripraviť raňajkové balíčky na cestu?
V prípade potreby Vám zabezpečíme raňajkové balíčky, ktoré si môžete vziať so sebou. Túto požiadavku je potrebné nahlásiť deň vopred na recepcii hotela.

Aké sú ostatné možnosti stravovania v hoteli?
Hotelová reštaurácia je k dispozícii hosťom hotela počas celého dňa. Obed je možné objednať si z ponuky denného menu, ktoré sa podáva v čase 11:00 - 14:00 hod. alebo formou Á la carte menu. Večeru si môžu hostia vychutnať formou polpenzie (3-chodového menu) v čase 19:00 - 21:00 hod., príp. formou  Á la carte menu, ktoré je k dispozícii denne od 11:00 do 21:30 hod.

Ako funguje nabíjanie elektromobilov? Je zdarma?
V areáli hotela sa nachádzajú štyri nabíjacie stanice pre elektromobily. Hoteloví hostia ich môžu využívať bezplatne. Externí hostia môžu využiť túto službu bezplatne využitím niektorej služby hotela (reštaurácia, wellness). Je potrebné preukázať sa dokladom o úhrade tejto služby.

Kontaktný formulár

Odoslaním kontaktného formulára udeľujem súhlas na spracovanie mojich osobných údajov, ktoré sú jeho súčasťou až do odvolania.

Odoslať

Zaregistrujte sa na zasielanie noviniek

Neuniknú vám žiadne naše podujatia a špeciálne akcie

crm-text
Odoslať
SPIŠSKÁ NOVÁ VES POČASIE

Školenie a teambulding v Hoteli Metropol

Viac info
Prehliadaním našej stránky súhlasíte s používaním súborov cookies.
Viac informácii o cookies.
SÚHLASÍM